me.myself.and i..

me.myself.and i..

Search This Blog

Saturday, March 20, 2010

BFF???

hurm..tatkala kini aku hanya memandang sepi ke arah gmbrnyer..
senang hati bile dia gembira di samping rakan2nyer skrg..mungkin dia sudah lupakan aku yg selama ini diakui bes fren dia..

ntah lar..bkn untuk aku berkecil hati ke ape..waktu dulu, salu aku bilang, "pasni, mesti ko da lupekan aku kan, kiter xduk same2 lagi..kiter da jauh pasni.." tp dia ckp, "x, aku xkan lupakan ko..hanya ko kwn aku sampai aku mati..aku tetap ingat kat ko sampai bile2.." aku pegang janji dia..tp skrg, sumenyer berubah dlm sekelip mata..aku xtau ape salah aku..tp yang pasti, kami xrapat seperti dulu lagi..

BFF..

benda tuh da xwujud lam hidup aku..yg aku ada dulu, xkekal abadi lagi..manusia cepat berubah mngejar benda skeliling atas dunia ini..aku hanya mampu melangkah dan terus melangkah untuk meniti dan mgisi ruang waktu tuk melupakan rase sayu di hati..

penah seketika aku ternampak dia lam kete..waktu itu, aku keluar pergi mencari roti..dah lewat mlm waktu itu..aku ternampak dia berbual di telefon waktu itu..maybe senang menunggu seseorg..aku mls nak mngganggu..ntah la..biar je..mybe dia dtg sini pun xgtau aku..dan xnak bagi aku ggu dia lagi..

BFF da xwujud lam kamus hidup aku!

arghh!!! makin hari mkin aku rapat ngn sesorg yg dulu xrapat lgsung ngn aku..kau merasakan dia je yg phm hati aku.. setiap hari, ade jer mslh aku citer ngn dia..time kasih, kwnku..hnya dia yang memahami perasaan aku sem nih..hope aku kekal kwn ngn dia..she's nice..cyg ko!! xlama lagi besday dia..hope, aku dpt wat suprise kat dia..hehhee..tggu ye..=)

No comments:

Post a Comment